Музейна педагогіка є інноваційною технологією у сфері особистісного виховання дітей, створює умови занурення особистості у спеціально організоване предметно - просторове середовище.

Музейна педагогіка в останні десятиліття набуває велику популярність в системі дошкільної освіти і вихованні, створюються музейні програми, виходять книги, розробляються методичні рекомендації.

Поняття "музейна педагогіка" з'явилося на початку 80-х років і було запозичене з німецької термінології. За цей короткий час сам термін і позначувана ним діяльність міцно увійшли в педагогічну практику, про це свідчать музейно - освітні програми для вихованців освітніх установ.

Основною метою музейної педагогіки є: залучення до музеїв підростаючого покоління, творчий розвиток особистості. Тому на сьогоднішній день музейну педагогіку розглядають як інноваційну педагогічну технологію.

Звичайно, в умовах дитячого садка неможливо створити експозиції, що відповідають вимогам музейної справи. Тому і називаються ці експозиції "Міні - музеями". Призначення створення міні-музею - залучати дітей до діяльності та спілкування, впливати на їхню емоційну сферу. Головна мета нашого міні - музею полягає у збагаченні досвіду та знань дошкільнят про минуле нашого народу, його звичаї та традиції, історію, формування поваги та любові до рідного краю, Батьківщини, зміцнення у дітей патріотичного духу, бажання бути українцем та українкою....wym-1449745259968

Кiлькiсть переглядiв: 303

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.