ЗВІТ


про роботу

комунального дошкільного навчального закладу

комбінованого типу № 2 «Кульбабка»

Дитячого дошкільного об’єднання відділу освіти Марганецької міської ради

у 2019/2020 навчальному році

(доповідь завідувача Литвин Наталі Василівни на проведенні

звітньої онлайн конференції у закладі дошкільної освіти 31.08.2020 року)

У комунальному закладі «Дошкільний навчальний заклад № 2 комбінованого типу упродовж 2019/2020 навчального року функціонувало 9 груп, з них: чотири групи раннього віку – діти першого-третього року життя; чотири групи дошкільного віку – діти четвертого-сьомого року життя, одна група інклюзивна. Усі групи працювали в україномовному режимі. Для зручності батьків та раціонального використання бюджетних коштів групи закладу працювали у різному часовому режимі роботи: сім груп – 10,5 годин,; дві групи – 12 годинним режимом роботи.

Всі групи належно укомплектовані педагогічними кадрами та молодшим обслуговуючим персоналом.

Усього 28 педагогічних працівників. З них: 1 завідувач, 1 вихователь-методист, 2 музичних керівники, 1 вчитель-логопед, 2 вчителя-дефектолога, 1 практичний психолог, 1 інструктор з фізвиховання та 19 вихователів.

На основі отриманих результатів соціально-педагогічного аудиту було визначено віковий, освітній та кваліфікаційний рівень педагогічних працівників закладу. З 28 педпрацівників: вища освіта - 15 чол., неповна вища освіта – 13 чол.

Упродовж навчального року підвищили фахову кваліфікацію педагогічні працівники закладу дошкільної освіти при КЗВО «Дніпровській академії неперервної освіти» Дніпропетровської обласної ради. В 2019-2020 році курсову перепідготовку пройли 8 педагогів, що становить 100% виконання перспективного плану. Навесні 2020 року вихователь Попадинець О.П. брала участь у Фестивалі педагогічних інновацій «EDU FEST Dnipro-2020». За підсумками роботи учасник отримала почесну рамоту КЗВО «Дніпровська академія неперервної освіти».

За результатами атестації підвиився якісний склад педагогічних кадрів. Простежується високий фаховий кваліфікаційний рівень педагогів. Зокрема:

«спеціаліст вищої категорії» - 1чол.;

«спеціалісти І категорії» - 3 чол.;

«спеціаліст ІІ категорії» - 3 чол.;

«спеціаліст» - 6 чол.;

без категорії – 11 чол.

педагогічне звання «вихователь-методист» - 3 чол.;

звання заслужений працівник освіти України – 1 чол.

Рішенням атестаційної комісії І рівня присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» практичному психологу Лашнець Т.Ю., присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» вихователю Талапі Н.О., присвоєно кваліфікаційну категорію «спеціаліст другої категорії» вчителю-дефектологу Ткалі О.П.

За підсумками атестації 2 педагога нагороджені грамотою Департаменту освіти і науки Дніпропетровської обласної державної адміністрації, 2 чоловіки – грамотами відділу освіти Маранецької міської ради.

Педагоги закладу впродовж навчального року активно займалися самоосвітою: відвідували різноманітні форми роботи з дітьми колег закладу, вивчали новинки педагогічної літератури та методичних посібників, обговорювали періодичні педагогічні видання на педагогічних годинах тощо.

Упродовж 2019/2020 навчального року колектив закладу брав участь у конкурсах: спортивних змаганнях «Перші кроки»; місячника з безпеки дорожнього руху «Увага! Діти на дорозі», в проведенні протипожежних тренувань, «Тижня державності та народознавства «Ми – України надія нова», «Тижня родинності».

На початок 2019/2020 навчального року був складений робочий навчальний план та річний план на підставі наказу Міністерства освіти і науки України від 20.04.2015 № 446 «Про затвердження гранично допустимого навчального навантаження на дитину у дошкільних навчальних закладах різних типів та форми власності» та листа МОНУ від 02.07.2019 №1/9-419 «Щодо організації діяльності закладів освіти, що забезпечують здобуття дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році».

У 2019/2020 навчальному році колектив працівників закладу дошкільної освіти працював над підвищенням професійної компетентності педагогічних працівників за гуманітарним напрямком на виконання головної науково-методичною теми: «Основні стратегії соціалізації особистості ггромадянського суспільства» та комплексного вирішення основних завдань на 2019/2020 навчальний рік

Основні приоритетні завдання у досягненні мети:

· формування національного типу особистості через залучення дітей до джерел народної творчості;

· формування у дошкільників здоров'язбережувальної компетентності через різні форми рухової активності;

· забезпечення наступності дошкільної та початкової освіти.

Пріоритетні змістові напрями освітнього процесу у закладі на 2019/2020 навчальний рік були визначені з урахуванням потреб сьогодення у посиленні складових соціально-морального, емоційно-ціннісного розвитку дітей, покращення їхнього фізичного, психічного здоров`я упродовж дошкільного дитинства.

Під керівництвом завідувача педагогічний колектив має змогу здійснювати переорієнтацію всього освітнього процесу з навчального на розвивальний. Вихователі можуть користуватися технічними засобами навчання, сучасними науковими розробками, авторськими методиками, розробками занять, матеріалами з досвіду роботи кращих педагогів, періодичними педагогічними виданнями.

Виходячи з вищезазначеного, у 2019/2020 навчальному році робота закладу була направлена на:

· забезпечення та підвищення якості освітнього процесу в закладі дошкільної освіти в умовах варіативності програм;

· забезпечення методичного кабінету та груп методичним, дидактичним та ігровим матеріалом відповідно до комплексних та парціальних програм, за якими буде працювати колектив закладу дошкільної освіти;

· урізноманітнення форм спільної роботи з батьками та підвищення якості їх проведення.

Особливу перевагу надати роботі з батьками майбутніх першокласників;

· здійснення освітнього процесу в ДНЗ за програмами та навчально-дидактичними посібниками відповідно до переліку програм та посібників, рекомендованих Міністерством освіти і науки України;

· проведення моніторингових обстежень для визначення рівня розвитку дітей усіх вікових груп відповідно до вимог Базового компонента дошкільної освіти.

Організація освітнього процесу у закладі дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році проводилась згідно Закону України «Про освіту», Закону України «Про дошкільну освіту» та інших нормативних документів, які зазначені в робочому і річному планах закладу та велась з використанням інтерактивних методів, проводженням різноманітних видів та типів занять, а саме: інтегровані, комбіновані, традиційні, комплексні

Педагоги закладу створювали розвивальне предметне середовище відповідно до вимог Освітньої програми для дітей від 1 до 7 років «Дитина», до Базового компонента дошкільної освіти.

Упродовж навчального року педагогами ДНЗ була спрямована робота з дітьми 5-річного дошкільного віку на забезпечення належних умов щодо здійснення навчально-дидактичної діяльності. Для належної організації освітнього процесу в старших групах ДНЗ дошкільники були забезпечені навчально-дидактичними посібниками. Під час карантину з 13.03.2020 проводилися онлайн заняття вихователями з дошкільниками, консультації для батьків.

Моніторингрівня сформованості компетентності дітей проводився за освітніми лініями 1 раз на рік (вересень), у зв’язку з карантином.

Аналіз даних моніторингу показав, що більшість дітей отримали достатні знання з усіх розділів програм, це свідчить, про те що заняття проводились на достатньому та високому методичних рівнях. Моніторинг знань, умінь, навичок за освітніми лініями показав, що найменші показники належать таким освітнім лініям, як «Мовлення дитини» та «Особистість дитини».

Показники готовності дітей до шкільного навчання наступні:

Рівень готовності %
Високий 81,7
Середній 18,3

Упродовж навчального року для дошкільників проводилися канікули, під час яких організовані заняття з вихованцями не проводилися, окрім фізкультурно-оздоровчої та художньо-продуктивної діяльності. Терміни проведення канікул:літні - з 1 червня до 30 серпня (90 календарних днів), осінні - з 28 жовтня до 03 листопада (7 календарних днів), зимові - з 30 грудня до 13 січня (15 календарних днів).

На основі вивчення результативності освітнього процесу, професійних потреб та інтересів педагогічних кадрів, рівня їх компетентності, враховуючи діагностичний аналіз та згiдно з планом роботи закладу, з метою інтеграції освіти і науки, сприяння розвиткові наукової та інноваційної діяльності у закладі дошкільної освіти, забезпечення інформаційно-комунікативних зв’язків, рівномірного запровадження контролю й моніторингового дослідження, організаційного та функціонального оновлення діяльності методичної служби, підвищення якості педагогічного супроводу фізичного, психічного та духовного здоров’я дітей через підвищення загальнокультурного рівня, психолого-педагогічної підготовки та професійної майстерності педагогічних працівників, було створено належні умови для здійснення підходу до навчально-методичного забезпечення педагогічного процесу в закладі дошкільної освіти:

· упродовж навчального року поповнено інформаційно-методичну базу закладу навчально-виховними програмами, навчально-методичними та навчально-наочними посібниками, рекомендованими Міністерством освіти і науки України для використання в дошкільних навчальних закладах у 2019/2020 навчальному році;

· поповнено та постійно ефективно використовувався методичний фонд літератури, аудіо- та відеоматеріалів;

· було гарантовано рівність для кожного педагогічного працівника щодо повної реалізації його духовного, інтелектуального потенціалу у плані того, що педагогам закладу надано право вільного вибору тих форм організації методичної роботи, які максимально враховують їх потреби, запити та інтереси.

Методична діяльність закладу дошкільної освіти упродовж навчального року будувалася на принципах доступності, гуманізму, демократизму, незалежності від політичних партій, громадських і релігійних організацій, науковості, гнучкості, і прогностичності роботи з педагогічними кадрами, безперервності їх фахового вдосконалення.

У закладі дошкільної освіти у 2019/2020 навчальному році було здійснено:

- вивчення та аналіз якості освітньо-кваліфікаційного забезпечення освітнього процесу педагогічними кадрами з відповідною освітою;

- навчально-методичне консультування педагогічних, технічних працівників, батьків;

- удосконалювалися форми і методи роботи з педагогічними кадрами, конкретизовано участь педагогів (згідно анкетування) в організації діяльності Педагогічної майстерні: Майстер-класу, Школи педагогічного досвіду, творчої групи закладу тощо;

- проведено систему заходів, спрямованих на розвиток творчої індивідуальності та творчого потенціалу педагогічних працівників – Дні навчання ІКТ, творчі звіти, відкриті колективні перегляди тощо;

- було організовано і проведено виставки методичних та періодичних видань до педрад, семінарів, творчих звітів, конкурсів тощо;

- здійснювалася постійна пропаганда просвітницької діяльності дошкільного навчального закладу у засобах масової інформації;

- було організовано безперервне вдосконалення фахової освіти та кваліфікації педагогічних та медичних кадрів шляхом відвідування методичних заходів закладу, , міських курсів підвищення кваліфікації, тощо;

- систематично вивчалися умови забезпечення психофізичного здоров’я та рівня розвитку вихованців дошкільного навчального закладу відповідно до Базового компонента дошкільної освіти шляхом тематичного та комплексного вивчення, контролю адміністрації;

- належно організовано процес самоосвіти педагогів закладу дошкільної освіти шляхом рекомендацій методичної літератури для вивчення і опрацювання та звітування про результати самоосвіти.

Виконано завдання методичного забезпечення дошкільної освіти у закладі дошкільної освіти на 2019/2020 навчальний рік:

- ознайомлено педагогів з парціальними програмами, які широко використовуються в практиці роботи:

· з основ здоров’я та безпеки життєдіяльності дітей дошкільного віку «Про себе треба знати, про себе треба дбати», автор Л.В.Лохвицька;

· з формування основ безпечної поведінки дітей дошкільного віку під час дорожнього руху «Дитина у світі дорожнього руху» О.Тимовський, І.Репік;

· з виховання національної свідомості дошкільників «Народна пісенна творчість», автори О.А.Грабарєва, Н.Ф.Кугуєнко;

· оздоровчо-освітня робота з дітьми старшого дошкільного віку «Веселкова музикотерапія», автори І.А.Малашевська, С.К. Демидова;

Дієвими та ефективними були рефлексивні тренінги для педагогів:

Рефлексивний тренінг для педагогів «Про здоров’я треба дбати» були значно розширені знання педагогів про дитячий організм та способи його загартування, профілактику захворювань дітей.

Рефлексивний тренінг «На шляху до самопізнання» педагоги закладу виявили ґрунтовні знання про адекватне уявлення про себе, типи характеру, вчилися виробляти систему понять, потрібних для психічного аналізу своєї особистості, активно ділилися власним досвідом в колективному обговоренні проблеми.

Проведення семінару-практикуму «Формування художньо-мовленнєвої діяльності дітей засобами народознавства» сприяв підвищенню рівня знань і умінь вихователів при організації мовленевої діяльності, удосконаленню вміння знаходити вихід в складних педагогічних ситуаціях.

Завдяки співпраці та колективному обговоренню, педагоги вправлялись в умінні висловлювати власні думки, в умінні аргументувати та доводити свою позицію.

З метою покращення окремих аспектів у роботі педагогам груп рекомендовано:

· більше уваги приділяти диференційній роботі під час проведення занять: постійно використовувати проблемні ускладненні запитання, ситуації, для прояви дітьми кмітливості, особистої точки зору..

· під час організації прогулянок дотримуватись наступних методичних вимог: обов’язково враховувати п’ять основних форм – спостереження, праця, дидактична гра, рухливі та спортивні ігри, індивідуальна робота.

· при організації роботи з батьками використовувати інтерактивні форми: пропаганда кращого досвіду сімейного виховання, організація «круглих столів» тощо.

Слід відмітити, що ці різноманітні форми роботи з педагогами допомогли удосконалити роботу з дітьми у різних видах їх життєдіяльності, стимулювали до пошуку різноманітних дієвих взаємопартнерських відносин усіх учасників навчально-виховного процесу: діти – педагоги – батьки.

Забезпечується наступність в роботі закладу дошкільної освіти і МСПМШ №11 та МЗОШ №12: здійснюється взаємовідвідування педагогами навчально-виховного процесу, екскурсії старших дошкільників до школи тощо.

Перспективне та календарне планування освітнього процесу в групах ведеться згідно вимог Освітньої програми виховання і навчання дітей від двох до семи років «Дитина», змісту освітніх ліній БК.

Проводилась певна робота щодо підвищення зовнішнього іміджу ЗДО: постійно оновлюється інформація на сайті ЗДО.

Але є і встановлені проблеми щодо якісного забезпечення педагогічного процесу та підвищення особистісного рівня професійної компетентності педагогічних працівників закладу для реалізації завдань закладу дошкільної освіти:

- не всі педагоги активно вивчають і впроваджують в практику роботи інноваційні технології та передовий педагогічний досвід, із адаптуванням до своєї групи та із врахуванням особистого педагогічного досвіду;

- активніше слід узагальнювати власні матеріали роботи з досвіду роботи для представлення для друку у періодичних виданнях для популяризації свого досвіду роботи, особливо це відноситься до педагогів, які мають вищу кваліфікаційну категорію та педагогічні звання;

- визначається низький рівеньзнань нормативних документів з дошкільної освіти;

- відсутність підготовчої роботи щодо впровадження парціальних програм.

Для підвищення якості дошкільної освіти, забезпечення її сталого інноваційного розвитку, педагогічний колектив закладу має продовжувати спрямовувати свою діяльність на формування різнобічно розвиненої, духовно багатої, оптимістично та патріотично налаштованої особистості, починаючи з перших років життя дитини і завершуючи її вступом до школи.

Головним та найважливішим завданням роботи колективу закладу є питання збереження і зміцнення здоров’я дітей. Медичне обслуговування дітей закладу здійснюють сестри медичні старші Данилова Тетяна Григорівна та Шарандак Аліна Юріївна. Вони мають спеціальну медичну освіту, у 2020 році Данилова Т.Г. пройшла курси підвищення кваліфікації. Упродовж навчального року сестрою медичною старшою та адміністрацією закладу постійно проводилася та контролювалася оздоровчо-профілактична робота, яка сприяла покращенню здоров’я дітей та попередженню простудних та інфекційних захворювань. Всі працівники закладу працювали у відповідності з Санітарним регламентом для дошкільних навчальних закладів, який затверджено Міністерством охорони здоров’я України 24.03.2016 № 234, в якому чітко визначені вимоги до чистоти, організації харчування, температурного режиму, освітлення, утримання території, розпорядку дня тощо.

Всього у заклад дошкільної освіти зараховано 160 вихованців. Проведений аналіз захворюваності дітей за 2019 року показав, що рівень захворюваності дітей у закладі дошкільної освіти зменшився на 0,6 відсотки. Так, за 2019/2020 навчальний рік пропущено вихованцями закладу по хворобі 772 днів, в 2018/2019 н. р.- 778 днів. За 2019 рік однією дитиною через хворобу пропущено 2,7 дня, тоді як у минулому році цей показник становив 2,8 дня.

Найвищий показник захворюваності — у групах № 7, № 1 та № 2. Такий показник захворюваності пояснюється тим, що діти ясельного віку, група № 7 та № 2, часто хворіють під час зимового періоду.

Найнижчою захворюваність була у групах № 3, (вихователі Личман М.О., Рибаченко І.П., помічник вихователя Філатова І.Л.), група № 9 (вихователі – Краснокутська Т.Ю., Тогобицька О.А., помічник вихователя – Морщавка І.В.)

Діти були вчасно обстежені медичною сестрою та забезпечені меблями згідно з ростовими даними. Систематично фіксувався аналіз стану здоров’я дитини сестрою медичною старшою в індивідуальній медичній картці і в листках здоров’я дітей кожної вікової групи, де вказана група здоров’я та рівень фізичного розвитку дитини для здійснення індивідуального, диференційованого підходу у навчанні та вихованні педагогами кожної дитини. Також у закладі налагоджено вчасне проходження працівниками медичного огляду. Медичний кабінет на належному рівні оснащений меблями, медичним обладнанням та лікарськими засобами для надання першої невідкладної допомоги.

У літній оздоровчий період 2020 року у закладі велика увага була приділена зміцненню здоров’я дітей.

На виконання законів України «Про освіту», «Про оздоровлення тавідпочинок дітей», наказу Міністерства освіти і науки України від 07.02.2014 № 121 «Про забезпечення права дітей на оздоровлення та відпочинок в дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, підпорядкованих органам управління освітою, наказу по закладу від 01.06.2020 № 34 «Про організацію заходів з літнього відпочинку та оздоровлення дітей у 2020 році» у закладі була проведена літня оздоровча кампанія 2020 року з дотриманням законодавства у сфері оздоровлення та відпочинку дітей.

На виконання Плану роботи на літній оздоровчий період 2020 року, затвердженого завідувачем міської Держсанепідслужби, з метою оздоровлення дітей у закладі проводилися така робота:

· життєдіяльність дітей організовувалася, по можливості, на свіжому повітрі;

· загартовування дітей проводилося упродовж кожного дня;

· виконувався руховий режим дітей;

· для дітей було організовано другий сніданок – соки;

· комісія з бракеражу продуктів харчування і продовольчої сировини здійснювала постійний контроль за завезенням якісних продуктів харчування;

· щодекади проводився аналіз виконання норм харчування;

· виконувалися санітарно-гігієнічні вимоги утримання приміщень та території дошкільного навчального закладу.

Аналіз виконання норм харчування у літній період показав, що норми споживання дітьми м’яса виконано на – 78 %, риби - на 70 %, молока-на 48 %, овочів – 67 %, соків - 38 %.

Порушень виконання положень нормативно-правових актів з питань безпеки життєдіяльності дітей у літній період не виявлено.

Під час вивчення стану захворюваності у кожній групі було виявлено, що вихователі проводять належно профілактичну роботу щодо оздоровлення дітей в літній період. Надані методичні рекомендації в інформаційних куточках для батьків попередили розповсюдження гострих кишкових інфекцій, харчових отруєнь, отруєнь рослинами серед дітей, тощо. Просвітницька робота з батьками педагогів та сестри медичної старшої підвищили санітарно-гігієнічну грамотність батьків.

Підведення підсумків оздоровчого періоду показали, що колектив відповідально поставився до виконання обов’язків. Порушень трудової дисципліни, травматизму не було.

За оздоровчий період не зареєстровано жодного випадку кишкової інфекції.

За літній період на базі закладу оздоровлено 70 % дітей, інші діти оздоровлялись в сім’ях з батьками. Антропометричні виміри на початку літа та в кінці показують покращення результатів.

Все показує, що протягом літа велась систематична, планомірна робота по оздоровленню дітей влітку. Але були і недоліки:

не в повній мірі виконувалися натуральні норми харчування: діти не доотримували свіжих овочів, фруктів, м’ясних та рибних продуктів, молочних продуктів ;

недостатньо проводилося ігрових вправ на ігрових майданчиках.

Постійна увага у закладі надається організації харчування вихованців закладу. Санітарно-гігієнічний стан харчоблоку у закладі задовільний. Система холодного, гарячого водопостачання та необхідне технологічне обладнання знаходиться у робочому стані.

З метою попередження кишково-шлункових захворювань та харчових отруєнь серед дітей адміністрацією закладу здійснювався постійний контроль за умовами зберігання, дотриманням строків реалізації продуктів, технологією приготування їжі. Всі працівники закладу у всіх вікових групах у цілому дотримуються режиму харчування, сервіровки столів відповідно до віку дітей. Наявні серветки, столовий та кухонний посуд у достатній кількості, що своєчасно замінюється та оновлюється. Створені умови для правильного зберігання посуду, його обробки. Помічники вихователів забезпечені належним одягом та миючими і чистячими засобами для дотримання санітарно-гігієнічних вимог.

Постійно проводиться просвітницька робота серед працівників закладу та батьків щодо виховання у малюків культурно-гігієнічних навичок, культури їжі та обережності батьків під час придбання продуктів харчування у кіосках, ринках, не санкціонованих місцях продажі продуктів харчування.

Питний режим дітей закладу організований згідно з Інструкцією з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затвердженої наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерством охорони здоров’я України від 17.04.2006 № 298/227, Змін до Інструкції з організації харчування дітей у дошкільних навчальних закладах, затверджених спільним наказом Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України та Міністерством охорони здоров’я України від 20.03.2013 № 440/22972.

Головним фактором у фізичному розвитку дітей є харчування. У закладі воно здійснювалось відповідно до законів України «Про освіту», «Про дошкільну освіту», навиконання постанови Кабінету Міністрів України від22.11.2004 №1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку», наказу Міністерства освіти і науки України від21.11.2002 №667 «Про затвердження Порядку встановлення плати длябатьків заперебування дітей у державних ікомунальних дошкільних таінтернатних навчальних закладах», з метою організації якісного та повноцінного харчування вихованців, допомоги соціально незахищеним категоріям дітей у навчальному закладі оплата за харчування вихованців дошкільних закладів була встановлена 12 грн.

Одним із критеріїв оцінки ефективності та створеної системи раціонального харчування в закладі є виконання натуральних норм. У своїй роботі працівники закладу керуються Постановою Кабінету міністрів України від 22.11.2004 № 1591 «Про затвердження норм харчування у навчальних та оздоровчих закладах».

Встановлено належний рівень виконання основних норм продуктів харчування: діти отримували достатню кількість м’яса, риби, молочних продуктів, яєць, овочів і т.і.

Харчування, у порівнянні з минулими навчальними роками, можна оцінити як стабільне та належне. Однак, наявне недовиконання норм деяких продуктів харчування, яке відбувалося за рахунок несистематичного завезення та не в повному обсязі виконання замовлень на постачання продуктів поставщиками.

При організації харчування вихованців закладу враховується, що діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування та діти із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України «Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям», забезпечуються пільговим харчуванням у порядку, визначеному Міністерством освіти і науки, молоді і спорту України.

Позитивні результати в роботі працівників у всіх підрозділах закладу упродовж 2019/2020 навчального року досягнуті завдяки спільній роботі з батьками вихованців: з батьківськими комітетами груп, з батьківським комітетом ДНЗ та радою закладу. Співпраця з батьками здійснювалася через різноманітні форми роботи – батьківські збори, консультації та бесіди, анкетування, заняття у «Батьківській вітальні», «Школі молодих батьків» тощо. Батьки приймали участь в організації та проведенні різноманітних свят, розваг та виставках поробок, малюнків упродовж навчального року.

Важливим у сьогоденні, за відсутності належного державного фінансування щодо забезпечення матеріально-технічної бази освітніх закладів, є добровільна благодійна допомога батьків. Саме батьківські кошти відіграють важливу роль у забезпеченні розвитку матеріально-технічної бази, створення умов санітарно-гігієнічного благополуччя для перебування дітей, придбання сучасних методичних, дидактичних та навчальних посібників для надання якісної дошкільної освіти вихованцям закладу. Завдяки благодійній батьківській допомозі, наданій на добровільній основі, здійснено великий вклад у створення комфортного, естетичного середовища закладу, наповнення груп сучасними іграшками, дидактичними іграми та матеріалами для розвитку і навчання малюків, зміцнення матеріально-технічної бази закладу, участь у забезпеченні медичного обслуговування, належного харчування дітей та санітарно-гігієнічного стану приміщень і території закладу тощо.

Більш детально зі змістом батьківської допомоги та використанням благодійної допомоги батьків можна познайомитися зі звітними матеріалами батьківських комітетів у кожній групі закладу дошкільної освіти.

Постійне інформування громадськості про надходження та використання благодійних внесків батьків здійснюється через розміщення інформації у куточках для батьків, звітах членів батьківських комітетів на групових та загальних зборах батьків, інформування на сайті закладу у мережі Інтернет.

Ще раз слід підкреслити, що саме створення належних умов для безпечного та комфортного перебування дітей у закладі, у спільній взаємодії батьків та працівників закладу, сприяло успішній результативності проведення навчально-виховної діяльності з дітьми, охороні та зміцненні здоров’я дітей, попередженню травмування дітей тощо.

Дякую за підтримку, допомогу і співпрацю! Спасибі за увагу

Кiлькiсть переглядiв: 112

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.